vineri, 2 iulie 2010

APOCALIPSA



Mi sa terminat tigara,
Paharul mi-e gol
Mor.
Pe strada vad doar gunoi,
Noroi.
Blocurile se darama,
De talpa mi se lipi o guma.
Fetele posace, parca incearca sa ma atace,
Nu mai vrea lumea pace.
Paru-mi lung in vant se zbate
In timp ce un dobitoc, cu-n cutit imi sta la spate.
Ma dau la o parte
Si-i zambesc usor,
Te omor,
Cu-n nor, plin de namol,
Nu mai am control.
Lumea asta nu mai are contur,
Cinave a comis un furt.
Crucile ard toate,
La un loc adunate,
Daramate.
Rasturnate.
Aceasta macheta,
Acum de diavol este controlata,
Care din cand in cand mai scuipa linistit,
Nesimtit.
Si mai arunca cate-un chibrit,
Peste noi, ploua cu prostie,
Si se stie,
Oriundeti pui piciorul, calci doar pe mizerie.
Tot ce-a mai contat, a plecat.
Din nou maimuta-i omul,
Toate si-au pierdut rolul.
Zilele noastre-s numarate
Si-ncet, cifrele inceteaza sa se mai arate.
Am dat de necaz,
Lumina a plecat,
Iar noi am ramas.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu